Meer verno.

Dit vinden zij.

Verno vorm
Dit vinden zij..

“Dan móet ik weleens iemand wakker bellen…”

28 juli 2021

Het is halverwege de vrijdag, als Theo de Jong de telefoon beantwoordt. De uitvoerder blijkt zich in een weiland te bevinden: “Ik heb geluk vandaag, het is prachtig weer. Dit bezoek is naar aanleiding van een lekkage. Nu nemen we de schade op, een talud is uitgespoeld en moet worden hersteld.”

De Jong heeft het vaker met lekkages en calamiteiten te stellen, en maakt daarom met regelmaat gebruik van de 24/7 service van Verno.

In gesprek met Theo de Jong,
Uitvoerder GWW Jelle Bijlsma BV.

Jelle Bijlsma BV, een bekende naam in Noord-Nederland, is sinds 1961 actief in de grond-, weg- en waterbouw. De belangrijke regionale speler is actief in verschillende branches zoals onder meer infra, groenonderhoud, baggerwerkzaamheden, transport, waterbouw en grondverzet.
“We doen veel werkzaamheden voor waterbedrijf Vitens en de waterschappen Wetterskip Fryslân en Waterschap Noorderzijlvest, voor hen leveren we dag en nacht service; lekkages houden zich niet aan kantooruren. Bij calamiteiten binnen de waterschappen gaat het vaak om een lekkage van de persleiding, bij het waterbedrijf zie je vaak lekkages aan de transportleiding. Uit deze grote leidingen van rond 500, rond 400, moet op zo’n moment een grote hoeveelheid water gepompt worden. Daar gebruiken we de pompen van Verno voor.”

Jelle Bijlsma BV heeft de beschikking over een groot assortiment, specialistisch, materieel: Rupsdumpers, plagmachines, graafmachines, vrachtwagens en maaiboten. Wanneer een calamiteit er om vraagt, schakelt De Jong huurmaterieel in: “Het komt soms weleens voor dat het zo ontzettend druk is, dat ons eigen materieel op is. Dan is de stap naar huurmaterieel klein, voor pompen en verlichting is Verno het vaste adres. Soms is het nodig, en huren we bijvoorbeeld graafmachines daar ook in. En wanneer er ’s nachts een lekkage is waarbij extra materieel ingezet moet worden, bel ik weleens iemand wakker. Als ik het centrale telefoonnummer bel, krijg ik altijd iemand aan de lijn. Al is de één ’s nachts net wat eerder wakker dan de ander haha. Er wordt dan bekeken waar de betreffende pomp is en hoe we die op de locatie krijgen. Soms is het handig om het zelf op te halen, een andere keer laten we het bezorgen.”

“Dan móet ik weleens iemand wakker bellen…”
Terug naar overzicht

Wat onze klanten zeggen.

Verno vorm
Direct contact met Verno

Hoe kunnen wij jou helpen?

Pagina delen.