Meer verno.

Specialismen.

Verno vorm
FAQ.

Veelgestelde vragen over Mobiele Toiletten

  • Wat is de minimale huurperiode voor mobiele toiletten?

    De minimale huurperiode voor mobiele toiletten bedraagt 3 weken. Uiteraard kun je een mobiel toilet korter huren, echter worden de tarieven voor 3 weken gehanteerd. Na deze 3 weken wordt er per dag/week huur berekend.

    Voor huur van sanitair voor evenementen wordt een offerte op maat gemaakt. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de evenementenservice.

  • Wie kan een toilet bij Verno huren?

    Verno Materieelverhuur verhuurt exclusief aan bedrijven.

  • Hoe vaak wordt een mobiel toilet gereinigd?

    Voor het reinigen van de mobiele toiletten werken wij met reinigingsroutes op vaste dagen per regio. In principe worden toiletten éénmaal per week gereinigd op een vaste dag. De kosten voor het reinigen van een toilet zijn bij de huurprijs inbegrepen.

  • Op welke dag wordt mijn toilet gereinigd?

    Voor de meest actuele route kun je het beste contact opnemen met één van onze medewerkers op de afdeling planning sanitairservice, 0900-7 112 112 of planning@verno.nl

  • Moet ik transportkosten betalen voor het laten bezorgen van mobiele toiletten?

    Wanneer je tijdig doorgeeft wanneer je een mobiel toilet nodig hebt, kan deze geplaatst worden in de reguliere route. In dat geval bezorgen wij het toilet gratis. Moet het toilet met spoed ergens geplaatst worden, en komen wij daar met onze reguliere route niet op tijd langs, dan zullen er transportkosten belast worden.

  • Moet ik transportkosten betalen voor het laten ophalen van mobiele toiletten?

    Nee. Wanneer je een mobiel toilet niet langer nodig hebt, meld je deze af bij onze planning. Wij halen het toilet dan op tijdens de eerstvolgende reinigingsroute. Daarvoor belasten wij dan ook geen transportkosten. Let op: de huurperiode van het toilet wordt berekend tot en met de dag dat het toilet wordt opgehaald, en niet tot en met de dag waarop deze is afgemeld. Wij adviseren je dan ook om, meteen zodra je weet wanneer het toilet niet meer nodig is, deze af te melden. Dit kan je in sommige gevallen een week extra huur besparen.

  • Waar kan ik terecht met vragen over de reiniging van toiletten?

    Je kunt het beste contact opnemen met de vestiging waar je het toilet hebt gehuurd of met de medewerkers op de afdeling sanitair planning 058 - 255 55 77.

Wat onze klanten zeggen.

Verno vorm
Direct contact met Verno

Hoe kunnen wij jou helpen?

Pagina delen.